ریحانهریحانه، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

ریحان جیگر

شروع کلاسها

1390/8/1 11:56
نویسنده : مامان جون
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم از امروز کلاسهای دفتر شروع می شه البته فعلا دو تا کلاسه که متاسفانه یکیشو انداختن چهارشنبه ها و یکیشو هم پنج شنبه ها. خیلی بد شد اینجوری مجبورم دو روز و هر روز فقط به خاطر یه دونه کلاس برم بیرونناراحت . حالا اینش یه مشکل ، مشکل بزرگتر اینه که چهارشنبه ها که بابایی میره سر کار دوباره مجبور می شم به خاله زینب زحمت بدم تا تو بری پایین خونشونابرو. بازم این خیلی مسئله حادی نیست از همه بدتر اینه که تو خیلی غدی و می خوای تو خونه تنها بمونی و حاضر نمی شی بری پایین . والا نمی دونم از دست این کارای عجیب غریبت چی کار کنم دخمرکم. دیشب که بهت می گفتم از خواب پا شدی برو پایین می گفتی نه یه آژانس می گیرم میام پیشت . خدا عاقبتمونو ختم به خیر کنهاوه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سیمین
24 شهریور 90 1:02
یه وقت تنهاش نذاری ها از همون صبح ببرش پیش زینب خطر داره




نگران نباش خواهر جون هواشو دارم
مامانی طاها
24 شهریور 90 18:10
محمد مهدی
24 شهریور 90 22:18
سلام. عمه به وبلاگ من سر بزنید و نظر بذارید خوشحال میشم.
مامان نفس طلایی
26 شهریور 90 16:55
سلام ما اعمال قانون شدیم و سویچمون رو گرفتن والا می خواستیم این هفته بیاییم پیشتون


سلام خدا صبرتون بده مگه تا آخر هفته نمیگیرینش
مامان نفس طلایی
28 شهریور 90 0:22
داریم از بی ماشینی دق می کنیم
مامان سانای
6 مهر 90 9:07
واقعا خدا عاقبتمنو به خیر کنه عزیزم تو وب بگردی می ببینی این مشکل همه مامانای شاغله من هم خیلی نگرانم به ما هم سر بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ریحان جیگر می باشد