ریحانهریحانه، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

ریحان جیگر

مهد قرآن

1390/8/1 11:55
نویسنده : مامان جون
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم . چند روز پیش با هم رفتیم و اسمتو نوشتم مهد قرآنلبخند . و با اینکه متولد سال 85 هستی اما چون متولد آبانی امسال نشد اسمتو پیش دبستانی بنویسیم و برای همین هم امسال اسمتو نوشتم مهد قرآن پایه آمادگی . تا هم قرآن و چیزای دیگه یاد بگیری و هم از این تنهایی دربیای و بتونی اونجا دوستای خوبی پیدا کنی . البته هنوز کلاساتون شروع نشده و احتمالا چهارم پنجم مهر شروع میشه . و تو هم حسابی برای رفتن به مدرسه ذوق و شوق داریقلب و من از این بابت خوشحالم . امیدوارم وقتی هم که کلاساتون شروع شد خوشت بیاد و حسابی مشغول بشی. راستش من هم به خاطر تو خوشحالم که بالاخره یه جایی میری و سرگرم میشی و هم به خاطر خودم خوشحالم که بالاخره یه وقت آزاد پیدا می کنم تا بتونم به کارای خودم برسم . البته کلاسات افتاده بعد از ظهر از ساعت 1 تا 5 و این یه جورایی خوبه و یه جورایی بد . خانوم معلمتون خانوم ده پروره که من خیلی ازش خوشم اومد و تو همین دو سه باری که دیدمشون آدم سرحال و با حوصله ایه. البته هنوز برا اونجا عکس نگرفتیم و آزمایش تست انگل رو هم انجام ندادیم که باید تو این چند روز انجام بدیم . امیدوارم که انشاءالله در آینده حافظ و عامل به قرآن بشی عزیز دلم .ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی طاها
4 مهر 90 17:04
این خیلی خوبه و شما هم می تونی به کارهاتون برسی من که منتظرم ببینم کی گل پسر بزرگ میشه تا هم اون مستقل باشه هم من

نگران نباش عزیزم بچه ها اونقدر زود بزرگ میشن که آدم نمی فهمه کی بزرگ شدن
مامان جون
6 مهر 90 16:49
دوست دارم ریحان جان

انشاالله خوب قرآن رو یاد بگیری


ممنونم مامان جون مهربونم منم خیلی دوست دارم
مامان نفس طلایی
7 مهر 90 23:12
همیشه عالم و عامل به قران باشی خاله ناز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ریحان جیگر می باشد