ریحانهریحانه، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

ریحان جیگر

ریحان وروجک

1390/5/18 23:50
نویسنده : مامان جون
145 بازدید
اشتراک گذاری

خوابمشغول تلفن ای وروجک من 

همونطور که تومطلب قبلی گفتم می خواستم شروع کنم خاطراتت رو از اول نوزادی برات تو وبلاگت بنویسم برا همین رفتم اون اتاق تا دفتر خاطراتت رو پیدا کنم که البته پیداش هم نکردم . تو همین چند لحظه خودت فضولی کردی و این دو تا شکلک رو اینجا گذاشتی . راستش از وقتی که باباجون برا خودش یه کامپیوتر دیگه خریده اجازه می ده جنابعالی بشینی پشت لب تاب قبلیش و تو برنامه نقاشیش نقاشی بکشی . واسه همین هم حسابی هر کاری دلت می خواد می کنی و خودت به بعضی کارهای کامپیوتر مثل درگ کردن و...آشنا شدی .خلاصه خیلی وروجکی .راستی یکی از مامان های گل تو نظرها گفته بود از تو عکس بذارم اما بیشتر عکسایی که داری بیشتر از 200 کیلو بایته حتی نقاشی هایی که تو کامی هم کشیدی سایزشون بزرگه اینا رو باید از خاله بپرسم خاله جون اگه این مطلبو خوندی در این باره راهنماییم کنقلب

خاله جون این شکلکا رو هم ریحانه برات گذاشتهقهربه من زنگ بزنبای بایوقت تمامفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا و محمدحسین
23 مرداد 90 16:41
سلام ریحان جیگر . دوستت داریم خیلی زیاد . یادش به خیر چه قدر کوچولو و ناز بودی .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ریحان جیگر می باشد