ریحانهریحانه، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

ریحان جیگر

دخترم ریحانه

1390/5/13 22:26
نویسنده : مامان جون
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ریحانه جونم الان که دارم این مطلبو برات می نویسم تو ٤ سال و ٩ ماهته و امروز هم روز سوم ماه مبارک رمضونه .  دلم می خواد از سال دیگه اسمتو بنویسم مهد قرآن تا بتونی سوره های قشنگ و شعرهای زیبا یاد بگیری . دوستای جدید پیدا کنی و دیگه از تنهایی در بیای. چون الان به خاطر کار بابا ما توی یه شهر دیگه زندگی می کنیم و چون تو خواهر و برادر دیگه ای هم نداری همش صبح تا شب به من پیله می کنی کا میای با من بازی کنی ؟نگران اتفاقا داشتم امروز می گفتم کاش خاله مریم اینا خونشون اینجا بود و تو با زهرا و محمدحسین بازی می کردی . به هر حال امیدوارم بتونم از سال دیگه بفرستمت مهد تا سرت گرم شه و کمتر منو خودتو کلافه کنی . برات آروزی موفقیت و خوشبختی دارم عزیزکمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سیمین
13 مرداد 90 23:13
سلام خواهر جون یعنی ما نیایم شهرتون دیگه ؟ باشه باشه انشالا که همیشه شاااااااد باشین مهد قران هم فکر خیلی خوبیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ریحان جیگر می باشد