ریحانهریحانه، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

ریحان جیگر

خداحافظ تعطيلات

1391/6/24 23:25
نویسنده : مامان جون
132 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بيست و چهارم شهريوره. تقريبا تا هفت هشت روز ديگه مدرسه ها باز ميشه. يادش به خير اون موقع ها كه خودمون مي رفتيم مدرسه دم مدرسه رفتن كه مي شد چه حال و هوايي داشتيم.  مخصوصا اگه سال اول ورودمون به اون مدرسه نبود منتظر و مشتاق ديدن دوستامون مي شديم كه سه ماه بود نديده بوديمشون. يادش به خير حتي ماه مهر بوي مخصوص به خودش رو هم داشت. چقدر زود گذشت.....افسوس و حالا نوبت شماست كه برين و كلي تجربه هاي مختلف توي مدرسه كسب كنين و كلي دوست تازه پيدا كنين. البته اميدوارم، از بس كه شما توي پيدا كردن دوست ضعيف عمل مي كني. حالا قراره از يه هفته ديگه انشاءالله بري پيش دبستاني توحيد . ايشالا موفق باشي دختر گلمماچ

توي اين چند روز باقي مونده بايد اندازه شلوار مدرسه و مقنعه ات رو درست كنم و البته هر چند كه دير شده ولي عادتت بدم به زودتر خوابيدن و زودتر بيدار شدن.

پس بدو برو بخواب، بدو سريعععععععععمتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زینب
24 شهریور 91 2:42
باز اید بوی ماه مدرسه ... واقعا چه حال و هوایی داره یادش بخیر...دلم واسه اون روزا خیلی تنگ شده کاش تا باشی بچه باشی کی میشه حسینم مدرسه رو بشه تا زود بخوابه ریحانه جون مبارک باشه میری پیش دبستانی خاله ایشالا پله های ترقی و روز به روز زودتر بری بالا دوست دارم خاله ناز


ممنونم خاله جون مهربونم
مامان نفس طلایی
24 شهریور 91 14:48
ای جونم انشالله عادت می کنه ...
یادش بخیر روزهای خوش مدرسه اما من دوست ندارم دوباره شروع شه


اي بابا چرا؟ فكر كنم از بس وسطش استراحت نداشتي حسابي خسته شدي
مامان نفس طلایی
24 شهریور 91 23:34
ای ول خواهری چه جالب که من و تو زینب الان تو اینترنتیم .... عجب دنیایی هاااا
دلم تنگ شد


از كجا فهميدي يكيش منم؟
مامان نفس طلایی
24 شهریور 91 23:34
اره من که حسابی خسته شدم داغ کردم دیگههههههههههه......
مامان نفس طلایی
24 شهریور 91 23:35
از اون جایی که برام نظر گذاشتی خوب راستی بچه مریم اینقدر جیگره ماشالله می خوای بخوریش



ماشاءالله . ايشالا به همين زوديا ني ني جيگر خودت
مامان نفس طلایی
24 شهریور 91 23:38
کوشی داری با زینب خصوصی میدی ..؟ ای بلا
مامان نفس طلایی
24 شهریور 91 23:41
انشالله به زودی اش فکر کنم یه دو سال ارشد و طول بکشه ... البته هر چی خدا بخواد
مامان نفس طلایی
24 شهریور 91 23:41
راستی میگم چقدر دلم تنگ شد کاش الان با هم بودیم داشتیم می حرفیدیم یه ذره دلمون باز می شدااااااااااا


واقعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ریحان جیگر می باشد