ریحانهریحانه، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

ریحان جیگر

لازانياي پر دردسر

1391/3/29 14:40
نویسنده : مامان جون
116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم. عزيز دلم خوبي؟قلب امروز اومدم خوشحالت كنم و ناهار برات لازانيا بزارمهورا. آخه خيلي دوستش داري.  واسه همينم صبح مثل خانوم هاي خوب و خونه دار رفتم تا لازي بخرمتشویق. قبلا تو مغازه لازانياي نيمه آماده ديده بودم ولي تا حالا نخريده بودم. روش نوشته بود نياز به ريختن در آب جوش نداره منم ديدم دردسرهاي اون مدل هاي قبلي رو نداره گفتم اين دفعه از اينها بخرم. 

خلاصه جونم برات بگه كه منم موقع درست كردن طبق دستورش توي آب جوش نريختم و همون طور گذاشتم توي ظرف و لا به لا هم موادش رو ريختم و گذاشتم تا بپزه. ولي بعد مدتي كه اومدم ببينم پخته يا نه ديدم كه سفته سفته انگار نه انگار. تعجب هيچي ديگه مجبور شدم دونه به دونه برشون دارم و مواد رو از لا به لاش بردارم و خود لازانياها رو بريزم توي آب جوش تا بپزه و.....

خلاصه اش اينكه امروز اين غذاي مورد علاقه شما حسابي منو گذاشت سر كار و كلي خسته ام كرد اوهو آخرش هم اون جوري كه دلم مي خواست از آب در نيومد. فكر كنم حالا حالاها هوس نكنم لازانيا درست كنم.

گل نازم خيلي دوست دارمماچ. فعلا خداحافظ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زینب
25 خرداد 91 18:03
نوش جونتون حسینم تا اومد پایین گفت از اون ماکارانی هایی که خاله درست کرده میخوام گفتم چجوری بود گفت از اونایی که نرم و پهنه فهمیدم منظورش لازیه منم دست به کار شدم و یه لازیی درست کردم که نگو و نپرس تا یه ذره خورد گفت دیگه نمیخوام


نوش جونش. نه بابا واسه منم تحفه اي نبود.بچه گشنش بوده بهش چسبيده.
مامان نفس طلایی
25 خرداد 91 20:41
خوش می گذرونیدا با هم ... منم لازانیا دلم خواست !
زینب
29 خرداد 91 13:44
سلام عزیزم رسیدن به خیر خوش گذشت ؟! بابت سوغاتی یه دنیا ممنون

سلام خيلي ممنون، جاي شما خالي بود. خواهش مي كنم ببخشيد قابل دار نبود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ریحان جیگر می باشد