ریحانهریحانه، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

ریحان جیگر

دختر ناز و مهربون من

1390/7/26 10:07
نویسنده : مامان جون
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدختری منماچ

راستش الان که نشستم پای وبت کلی هم کار دارم فقط اومدم بهت بگم خیلی خیلی دوستت دارم. اومدم بگم از خدای مهربونم خیلی خیلی ممنونم که تو رو به من دادلبخند.خواستم از خداجون تشکر کنم که تو اینقدره نازی. راستش توی این غربت و دوری از خانواده ام مخصوصا مامان عزیز و مهربونم و بابابی نازنینم تو و بابایی بعد از خدای مهربون تنها یار و همدم من هستین. از کارایی که الان می کنی اینه که خیلی به من ابراز محبت می کنی.مثلا راه به راه میای منو می بوسی.وقتی داریم تو کوچه با هم راه می ریم و دستت تو دست منه دستمو می بوسی و می گی دوستت دارم.ماچماچماچ

من هم خیلی خیلی خیلی .........زیاد دوستت دارم. قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
26 مهر 90 20:54
خدا حفظتون کنه
مامان نفس طلایی
27 مهر 90 15:06
مگه نمیاین تهران ؟

نه این هفته جور نشد شما چی؟
مامانی طاها
27 مهر 90 20:52
خدا براتون حفظش کنه و نگهدارش باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ریحان جیگر می باشد