ریحانهریحانه، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

ریحان جیگر

پایگاه سنجش

1392/5/22 15:10
نویسنده : مامان جون
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترمقلب

دیروز صبح با هم رفتیم مدرسه سبزواری که پایگاه سنجش بود برای سنجش پایه اول دبستان. اناق اول شنوایی سنجی بود، دومیش بینایی سنجی، اتاق سوم اتاق بهداشت بود که وزن و قد و موها و دندان ها رو می دیدن و الحمدلله تا اینجا همه چی خوب بود جز اینکه شما جزو دسته لاغر ها بودی و دو کیلو کمبود داشتی. خوب معلومه چرا، چون کم غذا میخوریدل شکسته. البته شکر خدا چشم نخوری از اواخر ماه مبارک خیلی بهتر می خوری. امیدوارم همینجوری بمونی و حتی بهتر بشی و همه چی بخوری. بعدم رفتیم طبقه بالا پیش خانوم دکتر که به صدای قلبت گوش کرد و با یه فشارسنج کوچیک فشارت رو گرفت که اونم خوب بود و تو هم کلی از فشار گرفتن خوشت اومده بود نیشخند و اتاق آخر هم یه سری آزمون و تست هوش بود. خلاصه همه چیز به خیر و خوشی گذشت و موند واکسنت که هنوز نزدیم. ولی چیزی که خوب شد این بود که من فهمیدم بچه های هم سن و سالت که اونجا  بودن هم مثل تو لاغر بودند و حتی بعضی کوتاه قد و مثل تو هنوز واکسن نزده بودن و البته مثل تو دندونهاشون هم خرابه. وای یه کم خیالم راحت شد چشمک.

و حالا مونده واکسن زدنت که دیروز همونجا یه درمانگاهی کنار مدرسه بود که بعضی ها که مثل تو هنوز واکسن نزده بودند می رفتن اونجا می زدند و منم تو رو بردم اونجا بزنم ولی نزدم و اونم به این دلیل بود که توی یه کتاب که راهنمای بهداشت کودکانه خوندم که به بچه های بالای شش سال دیگه نباید سه گانه بزنن و به جاش باید دوگانه بزنن تا عوارض کمتری داشته باشه و توی همون مدرسه هم که از مسئول بهداشتش پرسیدم گفت بله خودشون دوگانه می زنن ولی وقتی رفتیم درمانگاه گفت ما سه گانه می زنیم . منم منصرف شدم تا ببرمت جای دیگه و بیشتر مشورت کنم سوال.

و دیگه می مونه دندونات که قبل از ماه مبارک یکیش رو کشیدیم و بینش وقفه افتاد و حالا باید تو این یه ماه تا مدرسه ها انشاءالله کار اونم تموم کنیم.

خوب دخترم

خدانگهدارتبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
23 مرداد 92 16:50
خدا رو شکر ...
خاله مریم
24 مرداد 92 12:40
سلام خاله جون . همیشه سلامت پاینده و باشی و زودتر هم باسواد بشی تا برات پیغام بذارم .


سلام خاله جون. ممنونم. ولی حالا برام نظر بذار مامانم برام می خونه
مامان پوريا پهلووون كوچولو
27 مرداد 92 11:35
سلام عزيزم اميدوارم هميشه سالم باشيكلاس اولي هستي ديگه ؟


سلام، ممنون از محبت شما. بعله...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ریحان جیگر می باشد