ریحانهریحانه، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

ریحان جیگر

خیاط کوچولوی من

1392/4/24 15:29
نویسنده : مامان جون
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم

خوبی قشنگم. خداروشکر خوبی فقط همچین بگی نگی قصد داری همچنان منو سر غذا خوردنت اذیت کنیناراحت. راستش دیگه خسته شدم از اینکه هر بار می خوام غذایی درست کنم باید عزا هم بگیرم که ای وای ریحانه این غذا رو دوست نداره. در واقع باید بگم که خیلی راحت میشه تعداد انگشت شمار غذاهایی رو که دوست داری رو شمرد . میخوای برات بشمرم : مرغ با انواع روش های پختش، سیب زمینی سرخ شده، ماکارانی آبکش شده، پیتزا، ساندویچ همبرگر، قیمه، آب خورشت قورمه بدون سبزی هاش ، عدسی خیلی زیاد، لازانیا و شاید دو سه تا غذای دیگه، در کل میونه ای با سبزیجات و میوه ها ندارینگران

امروز من مشغول خیاطی بودم و تو هم که هر کاری من می کنم باید بکنی یه چند تا تیکه پارچه از من گرفتی و برای خودت مشغول دوخت و دوز شدی اونم برای ستاره عروسک محبوبت که تقریبا از یک سالگیت داریش و خیلی هم دوستش داریقلب. چند وقتی میشد که قرار بود من براش لباس جدید بدوزم و البته چادر . چادرش رو امشب براش دوختم و وقتی سرش کردم و نشونت دادم خیلی ذوق کردی و با شور و شوق بردی به بابا نشون دادی. اونقدر ذوق کرده بودی که لحظه نابی برای فیلم گرفتن بودهورا. منتها برای لباسش از اونجایی که با عرض معذرت ستاره خانوم شما در عین اینکه خیلی با نمک و خوشگله اما یه خورده هم قناصه و من مونده بودم چه جوری براش لباس بدوزم که از کله گنده اش رد بشه و به خاطر همینم از خیرش گذشته بودم اما تو با ابتکارت پارچه ای رو که بهت داده بودم رو برای جای دستهاش سوراخ کردی تا بشه آستینش و از بالا هم براش یقه بریدی و پشتش رو هم که باز مونده بود تصمیم گرفتی دکمه بذاری و برای تزئین جلوش هم یه کمی ربان خورد کردی و چسبوندی روش. خلاصه خیلی جالب شد و من مونده بودم که چطور به فکر خودم نرسید اینجوری براش سارافون درست کنم؟؟

فدای دختر مبتکرم، حالا برات عکسش رو هم یادگاری میذارم

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرینا مو فرفری
24 تیر 92 5:30
سلام دوست عزیز دخترم در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم بهش رای بدین خیلی ساده ست فقط عدد 143 را به 20008080200 اس ام اس کنید.هر کسی موبایل داشته باشه می تونه رای بده.مرسی از لطف ومهربونی شما. http://arinanafasam.niniweblog.com
مامان نفس طلایی
24 تیر 92 16:04
ای جان دلم ... افرین بابا مبتکر... چقدر خوب شد ... با اون ساندویچ ساز میخوره غذا؟


ممنون، بله میخوره
خاله آویسا
24 تیر 92 16:09
سلام به ریحان خانوم و مامان گلش. اگه مایلید با هم تبادل لینک کنیم. در ضمن آویسا تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اگه بهش رای بدین می تونه با لطف شما و دخملتون برنده بشه. کد آ ویسا 527 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.ممنون
خاله سعیده
25 تیر 92 1:22
فدای ریحانه ی ناز و خوشگل و خلاقم بشم
خیلی ناز دوختی عزیزم
آفرین صد آفرین دختر خوب و نازنین فرشته ی روی زمین...


خیلی ممنونم خاله جونم
بهار مامانه برسام
28 تیر 92 4:10
جونم چه خانم هنرمندی
خدا حفظش کنه
هزار ماشاالله به این خانم خوشمله


ممنونم
خاله پارمیدا
28 تیر 92 10:10
تایتانیک ــــــــ||ــ =”………….”— ___t/,_. …………. ,_ / __________________ با همه مسافراش فدات . . .پیش ما هم بیاو اگه دوست داشتیبه نی نی ما همم رای بدهکدش269
نسرین
5 مرداد 92 21:23
احسنت به این مامان و دختر هنرمند
دختر کو ندارد نشان از مادر شده ریحان جونی ماشاءلله هزار ماشاءلله
خوب خانم ما کی سفارش بدیم بهتون


مچکرم خاله جون، یه ذره دیگه تعریف کن....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ریحان جیگر می باشد